sobota, 19 kwietnia 2014

Porozmawiajmy: Nadchodzi nowe

W związku z tym, że poprzednia forma bloga - czyli fotorelacje z moich szkółek - nie sprawdza się (bo jestem niesystematyczna, powiedzmy sobie szczerze...), postanowiłam wprowadzić kilka zmian. Blog będzie nadal, a może znów funkcjonował ale:

- "podpięłam" go do mojego głównego konta. Teraz autorem jest Mila, a nie Emilia, ale to ciągle ja. Zrobiłam to, żeby pamiętać - mojego prywatnego bloga aktualizuje dosyć regularnie i kiedy będę to robić wyświetli mi się również ten blog, co mi zwyczajnie o nim przypomni.
- Fotorelacje dostępne będą w galerii. Na chwilę obecną dostępne są tylko trzy, ale postaram się je uzupełnić.
- Treść nadal będzie "szkółkowa", ale chcę zrobić z tego bloga swoistą bazę pomysłów i inspiracji dla rodziców i nauczycieli. Wierzę, że nie tylko ja szukam w internecie sposobów na przekazanie dzieciom treści Biblii, a takich rzeczy, wartościowych i w języku polskim jest jak na lekarstwo. Ilustracjami będą zdjęcia z moich szkółek i znalezione w internecie. Chcę też podzielić się tu moją wiedzą na temat prowadzenia zajęć biblijnych z dziećmi.

Mam nadzieję, że taka forma się przyjmie :) Zachęcam do odwiedzania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi, co o tym myślisz :)